Adcentrum
  • Hlavní stránka
  • Kontakt
Photo by Edho Pratama
29. 1. 2020

Google experimentuje s designem reklam ve vyhledávání

USA – Nejnovější redizajn vyhledávání Google rozmazal hranici mezi placenými a organickými výsledky. Po dnech zpětné vazby na změnu designu Google uvedl, že v pátek experimentuje s dalšími návrhy, které nezahrnují ikony, díky nimž reklamy vypadají spíše jako výsledky organického vyhledávání. Odborníci říkají, že od přepracování došlo k nárůstu počtu kliknutí na reklamu.

Related Posts

Photo by Rami Al-zayat

Ze světa internetové reklamy

Vývoj stažení mobilních aplikací – 4Q19 a další novinky

Photo by Fabian Blank

Ze světa internetové reklamy

Quora snižuje náklady na provoz

Photo by Christian Wiediger

Ze světa internetové reklamy

Amazon Music má více než 55 milionů zákazníků po celém světě

Nejnovější články

  • Vývoj stažení mobilních aplikací – 4Q19 a další novinky 29. 1. 2020
  • Google experimentuje s designem reklam ve vyhledávání 29. 1. 2020
  • Quora snižuje náklady na provoz 29. 1. 2020
  • Amazon Music má více než 55 milionů zákazníků po celém světě 29. 1. 2020
  • Pinterest překonal Snapchat jako číslo 3 v Social Media App a v USA zůstane napřed   22. 1. 2020
  • Spotify jedná o koupi Ringer podcasts 22. 1. 2020
  • Portál Business Insider se za 12 let rozrostl na obrovský digitální podnik. 22. 1. 2020
  • Stav mobilu v roce 2020: Jak vyhrát na mobilu 22. 1. 2020
  • Smrt cookies v Chrome může ovlivnit obchodníky 22. 1. 2020
  • Inzerenti hlásí s dynamickými reklamami Snapchat úspěch   22. 1. 2020
Adcentrum
  • Kontakt
  • Prohlášení o používání Cookies
  • Podmínky ochrany osobních údajů

© 2019 Adcentrum.net. All rights reserved.

Zabezpečeno - SSL certifikát AlpiroSSL