Portál Business Insider se za 12 let rozrostl na obrovský digitální podnik.
Henry Blodget, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Business Insider / Insider Inc., svolal minulý čtvrtek své zaměstnance na začátek nového desetiletí a představil jim tři cíle růstu na následujících pět let:
1) Milion placených předplatitelů (vs. asi 200 000 nyní). Dvě hlavní stránky společnosti Insider jsou zdarma, ale společnost také v posledních letech vybudovala prémiový zpravodajský web a výzkumný podnik.
2) Celkový počet jedinečných návštěvníků za měsíc: 1 miliarda – počítá se zahrnutím mezinárodního a plošného provozu. To je v porovnání s přibližně 375 miliony jedinečných uživatelů v současnosti, řekl Blodget. Podle společnosti Comscore dosáhl pouze americký provoz společnosti v prosinci 100 milionů návštěvníků.
3) Zaměstnává 1 000 novinářů a analytiků a nyní zdvojnásobuje počet svých zpravodajských pracovníků. Na stránkách Business insider je uvedeno více než 100 nových pracovních míst.