Adcentrum
  • Hlavní stránka
  • Kontakt
Photo by One zone Studio
22. 1. 2020

Smrt cookies v Chrome může ovlivnit obchodníky

Inzerenti nejsou nadšení rozhodnutím prohlížeče Google Chrome postupně vyřazovat soubory cookie třetích stran, ale jsou vděční, že to bude trvat asi dva roky; Safari a Firefox takto opatrně nepostupoval. Během této doby má většina inzerentů v úmyslu znovu sestavit své strategie cílení a měření. Navržené řešení společnosti Google pro ochranu osobních údajů je však stále příliš teoretické na to, aby existovala jistota ohledně budoucnosti cílení na publikum, programového nákupu a pokročilého přiřazování. Ještě chvíli bude trvat než Google najde ideální řešení.

Related Posts

Photo by Rami Al-zayat

Ze světa internetové reklamy

Vývoj stažení mobilních aplikací – 4Q19 a další novinky

Photo by Edho Pratama

Ze světa internetové reklamy

Google experimentuje s designem reklam ve vyhledávání

Photo by Fabian Blank

Ze světa internetové reklamy

Quora snižuje náklady na provoz

Nejnovější články

  • Vývoj stažení mobilních aplikací – 4Q19 a další novinky 29. 1. 2020
  • Google experimentuje s designem reklam ve vyhledávání 29. 1. 2020
  • Quora snižuje náklady na provoz 29. 1. 2020
  • Amazon Music má více než 55 milionů zákazníků po celém světě 29. 1. 2020
  • Pinterest překonal Snapchat jako číslo 3 v Social Media App a v USA zůstane napřed   22. 1. 2020
  • Spotify jedná o koupi Ringer podcasts 22. 1. 2020
  • Portál Business Insider se za 12 let rozrostl na obrovský digitální podnik. 22. 1. 2020
  • Stav mobilu v roce 2020: Jak vyhrát na mobilu 22. 1. 2020
  • Smrt cookies v Chrome může ovlivnit obchodníky 22. 1. 2020
  • Inzerenti hlásí s dynamickými reklamami Snapchat úspěch   22. 1. 2020
Adcentrum
  • Kontakt
  • Prohlášení o používání Cookies
  • Podmínky ochrany osobních údajů

© 2019 Adcentrum.net. All rights reserved.

Zabezpečeno - SSL certifikát AlpiroSSL